۵ سوالی که هنگام انتخاب دفتر کار باید از خود بپرسیم

آدرس ریبون تهران با نگاهی استراتژیک انتخاب شده است. چون آدرس کسب و کارها موضوعی است که در برندسازی کسب و کارها اهمیت دارد. اما چرا در عصر تجارت الکترونیک هنوز آدرس یک کسب و کار و کیفیت ساخت آن هنوز اهمیت دارند؟ دلایل زیادی وجود دارد که همه آن‌ها صرفا مالی یا اقتصادی نیستند.

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که در آن خدمات دیجیتال موانع جغرفیایی را از بین می‌برند و این موضوع معادلات اقتصادی را تغییر داده است. می‌توانیم صرف نظر از جایی که زندگی می‌کنیم با یک کلیک به هرچه می‌خواهیم دسترسی داشته باشیم. همچنین روابط کاری نیز بیش از پیش در بسترهای آنلاین پیش می‌روند.

با همه این‌ها، هنوز لوکیشن یک کسب و کار اهمیت دارد. اما چرا؟ در این گزارش چند دلیل را با هم مرور می‌کنیم.

ریبون تهران

۵ سوالی که هنگام انتخاب دفتر کار باید از خود بپرسیم

ما باید هزینه فایده‌ انتخاب‌هایی که برای کسب و کار خود انجام می‌دهیم، مواردی غیر از تناسب هزینه خرید یا اجاره دفتر، به نسبت درآمد حال حاضر خود را در نظر بگیریم. لوکیشن استقرار یک برند می‌تواند ارزش افزوده‌هایی در طولانی مدت برای برند بیافریند که شاید در لحظه قابل محاسبه نباشد.

اما با اندکی تامل در موضوع، این ارزش‌ها قابل تشخیص خواهند بود. برای روشن‌تر شدن موضوع، چند سوال کلیدی وجود دارد که در هنگام مشخص کردن آدرس کسب و کار خود، باید از خودمان بپرسیم.

آیا لوکیشن با شخصیت برند من هم‌خوانی دارد؟

ما تا حدود زیادی با جایی که از آن آمده‌ایم تعریف می‌شویم. چه به عنوان یک فرد، چه به عنوان یک برند، محله‌ای که در آن مستقر هستیم بخشی از هویت ماست.

واقعیت این است که افراد اغلب لوکیشن‌ کار و زندگی خود را با مبادلاتی دقیق و حساب شده در بین محله‌های دیگر انتخاب می‌کنند. جالب اینجاست که حتی اینکه ما در دنیای واقعی چه کسی هستیم و محل کار و زندگی‌مان کجاست، روی نحوه رفتار ما در دنیای مجازی هم تاثیر دارد.

این یکی از مهم‌ترین دلیل‌هایی است که آدرس یک کسب و کار اهمیت پیدا می‌کند، همین است که سازندگان ساختمان‌های تجاری _ اداری نیاز است جامعه هدف خود را شناخته و لوکیشن بنا را متناسب با آن انتخاب کنند. حتی اگه رابطه آن‌ها با مخاطبان یا شرکانی تجاری خود بیشتر در بستر آنلاین باشد تا آفلاین.

برای مثال آدرس ریبون تهران برندها و مخاطبان خاصی را هدف قرار می‌دهد که ویژگی‌های رفتاری، فرهنگی و اقتصادی خاص خودشان را دارند.

در واقع در نظر گرفتن ویژگی‌های جمعیت شناختی شهر تهران و منطقه اندرزگو، یکی از مواردی بود که تام رایت معمار ریبون تهران، در همان ابتدای ایده‌پردازی پروژه، مدنظر داشته است.

مثالی از رابطه لوکیشن با هویت

برای مثال افرادی که در مرکز شهر زندگی می‌کنند، معتاد به کار هستند و مشغله زیاد دارند، بیشتر از مناطق دیگر شهر غذای آماده از اسنپ سفارش می‌دهند و کمتر از مناطق دیگر اهل خرید مواد اولیه آشپزی هستند. یعنی لوکیشن، سبک زندگی مشترکی را بین آن دسته افراد تعریف می‌کند.

به همین نسبت محیط و لوکیشن بخشی از هویت برند را نیز تعریف می‌کند. اینکه دفتر کسب و کار ما در محله‌ای شلوغ از شهر باشد یا حاشیه. در منطقه‌ای قدیمی و سنتی باشیم یا در بخش مدرن شهر.

بنابراین هر برند باید با توجه به مخاطب شناسی خود، منطقه‌ای را برای دفتر کار انتخاب کند که فصل مشترکی با مخاطبان خودش داشته باشد. چرا که لوکیشن هم پیش‌بینی کننده شخصیت برند برای مخاطبانش است.

در نهایت، لوکیشن و آدرس یک کسب و کار در پذیرش برند توسط مخاطبانش نقش دارد. هر برندی باید به این فکر کند که مثلا آدرس ریبون تهران، یا هر آدرس دیگری که مدنظر دارد، با هویت و ارزش‌های برندش همخوانی دارد یا نه؟

باید از خود بپرسد آدرس ریبون تهران در بلوار اندرزگو، می‌تواند معرف ارزش‌ها و راهکارها و مخاطبان برند من باشد یا نه؟

۲. لوکیشن، قابلیت توسعه به کسب و کارم می‌دهد؟

آدرس ریبون تهران در کنارمعماری هوشمند ریبون تهران قابلیت توسعه را برندها می‌دهد. اولا: باید به این فکر کنیم مدیران کلیدی ما بیشتر از همه در بخش مدرن شهر مستقر هستند یا در بخش‌های سنتی یا حاشیه شهر؟ نزدیکی به خانواده و دوستان عامل مهمتری نسبت به دستمزدها در مورد کارمندان بالقوه است.

دوم این که آیا معماری  ساختمان جدیدی که برای کسب و کار خود انتخاب می‌کنم،به من فرصت استقرار نیروهای بیشتر از آنچه روز اول پیش‌بینی کرده‌ام را خواهد داد؟

اگر می‌خواهید عملیات رو به رشدی را انجام دهید، به فضای بیشتری نیاز خواهید داشت. هر ساختمانی ممکن است فرصت‌ها یا محدودیت‌هایی داشته باشد که باید برای منافع طولانی‌مدت کسب و کار ما مناسب باشد.

ریبون تهران با انعطافی که در معماری خود دارد می‌تواند بازه نرخ اشتغال متفاوتی را رقم بزند که می‌تواند فرصت رشد تیم را به کسب و کارها بدهد.

بنابراین یکی از مهم‌ترین شرط‌ها این است که جایی را بیابید که در حال حاضر منابع کافی از استعدادهای مورد نیاز  ما در همان محدوده مستقر باشند.

۳. تاثیرآدرس بر قابلیت جذب سرمایه‌گذار

چه بخواهیم چه نخواهیم، ​​بسیاری از سرمایه گذاران خطرپذیر، شرکت هایی را ترجیح می دهند که از نظر فیزیکی به آن‌ها نزدیک باشند. پس اگر کسب و کارمان نیاز به جذب سرمایه دارد باید منطقه‌ای که به شرکت‌های بزرگ نزدیک هستند را انتخاب کنیم.

آدرس ریبون تهران در محدوده‌ای از شهر است که به دلیل همجواری با نقاط استراتژیک شهر، به دفاتر برندها و سرمایه‌گذاران مهم ایران نزدیک است. این یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آدرس ریبون تهران برای رشد کسب و کارهاست. آدرسی که تعاملات تجاری تعیین کننده را آسان می‌کند.

موقعیت مکانی ریبون تهران

۴. کسب و کارهای دیگری هستند که مشتریان را به من برسانند؟

اسم این را فاکتور «واگن خود را به قطار دیگران وصل کنید» می‌گذاریم. مطمئن شویم که کسب و کار ما تمام بار کشاندن مصرف کنندگان به یک محله خاص را به دوش نمی‌کشد.

در حالت ایده آل، ما در نزدیکی مکانی قرار خواهید گرفت که در حال حاضر مشتریان فراوانی وجود دارد. یک سوپرمارکت، یک مجتمع خرید، یک باشگاه ورزشی یا رستوران.

آدرس ریبون تهران این ویژگی را برای بخش‌های تجاری آن دارد. چراکه که در محله‌ای تجاری _ مسکونی قرار دارد. همچنین با بخش‌های مدرن و استراتژیک شهر مثل فرشته، نیاوران، فرمانیه همجوار است.

۵. موقعیت مکانی مدنظر ارزش هزینه کردن دارد؟

این واضح ترین جزء چک لیست انتخاب محل دفتر کار  است.بررسی این فاکتور این با یک کلیشه نسبتاً واضح همراه است: هزینه‌های درستی که برای کسب و کارمان می‌کنیم، به ما برمی‌گردد.

داستان مبادلات کلاسیک هزینه و فایده در انتخاب مکان را در بر می گیرد. نکته بزرگتر یک یادآوری ساده است: اجاره خود را نه تنها به عنوان یک هزینه مستقیم برای فضای تجاری، بلکه به عنوان یک قیمت بالقوه ارزشمند برای بازاریابی ممتاز و ارزشی که به برند اضافه می‌شود در نظر بگیریم.

با انتخاب آدرس ریبون تهران برای کسب و کار خود، ارزشی به برند خود اضافه می‌کنید که آورده‌های اعتباری زیادی برای شما خواهد داشت.

برای نوشتن این مقاله، از منابع زیر بهره گرفته‌ایم:

www.us.jll.com

www.forbes.com