فضایی برای کار و زندگی با کیفیت

ریبون تهران یک ساختمان هوشمند تجاری _ اداری است که کاربری‌های متفاوتی را در دل خودش جای داده است؛ فضایی که در ۲۴ ساعت مفید روز، با سرویس‌ها و امکانات ویژه، آسایش و رفاه بی‌نظیری را برای کاربران خود فراهم می‌کند؛ از Business Club (بیزینس کلاب) و Event Halls (برگزاری رویداد) گرفته، تا گالری هنری، رستوران

علاوه بر انعطاف و تنوعی که برای تجربه کاربران ریبون تهران وجود دارد، فضاهای ریبون به نحوی طراحی شده‌اند که قابلیت انعطاف‌پذیری بالایی برای انطباق با نیاز های کسب و کارهای متفاوت را دارند.

ریبون تهران این کار را به کمک بهره‌گیری از یک تیم بین‌المللی معماران و طراحان داخلی انجام داده است. طراحی این پروژه توسط Tom Wright معمار موفق بریتانیایی انجام شده و معروف‌ترین برندهای دنیا در تیم ساخت آن حضور داشته‌اند.

ماموریت ریبون

ما باور داریم فضایی که در آن‌ زندگی/کار می‌کنیم، باید الهام‌بخش هارمونی و آرامش باشد. خلق تجربه‌ای متفاوت و با کیفیت از یک فضای عمومی، به‌گونه‌ای که حس سبکی، رهایی و پویایی ذهن را تقویت کند.

از بین بردن خطوط پررنگی که میان فضاهای شخصی و عمومی از نظر آسایش وجود دارد، چشم‌اندازی است که ریبون تهران به آن متعهد است. آسایش و آرامشی که منکر پویایی و خلق‌کردن نیست و تعادلی که معماری کاربردی به انسان هدیه می‌دهد.

ما به دنبال خلق همین تجربه‌گرایی هستیم. تعادل بین حرکت و سکون، تکاپو و آهستگی و کار و زندگی.

چشم انداز ریبون

چشم‌انداز ما این است که در طراحی فضاهای کاربردی و زیبایی شناختی پیشرو باشیم؛ فضاهایی که به طور یکپارچه در زندگی روزمره ما ادغام می‌شوند و تجربه‌ای بی‌نظیر از هماهنگی و کارآمدی را برای کاربران فراهم می‌کنند. ما معتقدیم که طراحی می‌تواند تأثیری عمیق بر کیفیت زندگی افراد داشته باشد و به همین دلیل تلاش می‌کنیم تا با به کارگیری اصول زیبایی‌شناسی و کاربردی، محیط‌هایی را خلق کنیم که نه تنها نیازهای عملکردی را برآورده کنند، بلکه احساس رضایت و آرامش را نیز به همراه داشته باشند. هدف ما این است که با ارائه راه‌حل‌های نوآورانه و خلاقانه، استانداردهای جدیدی در زمینه طراحی محیط‌های زندگی و کار تعریف کنیم و به بهبود مستمر کیفیت فضاهای پیرامون خود بپردازیم.

ارزش های ریبون

ما معتقدیم که هنر تنها به زیبایی‌شناسی محدود نمی‌شود، بلکه در کارایی نیز تجلی می‌یابد. ما متعهد به ایجاد فضاها و امکاناتی هستیم که نه تنها زیبا و شیک هستند، بلکه در زندگی روزمره نیز کاربردی و موثر هستند. در معماری و کاربری‌های ما، معیارهایی وجود دارند که نقش پررنگی ایفا می‌کنند و ما در گفتمان برند خود با مخاطبان به این معیارها وفاداریم.

  • تجربه‌گرایی
  • شفافیت
  • پویایی
  • انعطاف‌پذیری
  • قدرت
  • منحصر به فرد بودن
  • تعادل
  • خلاقیت

ما با پایبندی به این ارزش‌ها، به دنبال ایجاد فضاهایی هستیم که نه تنها به نیازهای عملکردی پاسخ دهند، بلکه تجربه‌ای زیبا و معنادار را برای کاربران فراهم می‌کند.